Ägg

Dagen har bestått av sång, sång och åter sång. Haft jätteroligt och jag tror att publiken också uppskattade det, i alla fall ikväll. I förmiddags kanske det var lite sådär, men det blev ändå så mycket bättre än vad vi hade förväntat oss. Rena barnleken jämfört med vad vi blivit varnade om innan. Längtar som fasen till nästa år när man själv får sitta där och bara njuta av livet och dricka för många öl.

Ikväll blev det rytmägg också, så nu är jag trött i handen. Ska nog spendera resten av kvällen med att ligga i sängen, kolla på film, käka ostbågar och dricka cola. Sweet. Jag kommer antagligen somna, men jag kan ju ge det ett försök...




/L

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

ååååh ostbågar <3

2008-08-23 @ 22:17:33
URL: http://blondina.blogg.se/
Postat av: EvlajnDesign

Sugen på en ny bloggdesign? Kika in på min blogg :)

2008-08-23 @ 22:17:44
URL: http://evlajndesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0