Orden

Fan. Sitter och ska skriva en uppsats, en jämförelse mellan amerikansk och europeisk film, på engelska. Jag har allt i huvudet men orden vägrar flytta sig från hjärnan till fingrarna och vidare till datorn. Har börjat bli så allt oftare på sista tiden, kanske börjar få kronisk skrivkramp. Tänk om jag till slut inte kommer kunna skriva alls? Då kommer huvudet explodera av alla ord som får ligga och knuffas med varandra där inne. Ja, jag har lite konstiga funderingar ibland. Det är inget fel.

Måste köpa böcker imorgon också, inte glömma det. Har fått CSN nu också, känns ovanligt att ha över 10000 på kontot måste jag säga. Gutt mos kan man också säga.


Jag är förövrigt mjuk som sten och borde tydligen flytta till Flen och dricka fotogen. Hm...



/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0