Put some pants on!

Shit va mätt jag är. Idag var första dagen jag lagade mat sedan jag kom hem till Linköping (i fredags) och det märktes att jag var hungrig, tog nog i lite väl mycket när jag mätte upp riset.... men men, det blev gott i alla fall. Märkte nu när jag läste igenom ovanstående att det låter som jag inte ätit alls sedan i fredags, men så är det inte, tro inte det. Mackor is the shit.

Om man skulle ta tag i den där dammsugningen då. Blir aldrig gjort. Galet att man kan komma på så många andra saker som är så mycket viktigare att sysselsätta sig med hela tiden. Typ sminka sig eller dricka kaffe. Måla naglarna är den absoluta nödlösningen som hindrar en från fysiskt arbete i åtminståne en halvtimme. Först ska det målas, sen torka....  perfekt.

sms-konversation från inatt någon gång:

- sy overall + alkohol?
-
sweet
- dude :)

Kvällens planer klara med andra ord. Btw är "Crowned" det värsta tv-program som finns. Usch!


/L




Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0