Ännu en sen natt

Ikväll var det julsittning. Den var kul, men ändå sämre än jag väntat mig (förlåt!). Jag har inte varit på den sittningen innan så jag visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig, men seriöst, för det jävla priset kunde man fått lite mer alkohol! I och för sig var det bra att ha patetbordet precis bakom för jag blev bjuden på en massa shots. Gutt mos. Sen blev det hg. Det var kul på dansgolvet men segt att folk droppade där ifrån. Efterfest där Mita spelade gitarr och alla sjöng olika melodier, trevligt. Well, det var en go kväll men den blev ändån inte riktigt som jag ville. Men men, det kommer fler kvällar, imorgon är det kraball! Woho!





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0