Butt

Jag hade förberett mig väl genom att plastpåsa mina fötter (för er som inte vet vad plastpåsa är så innebär det att först ta på sig en strumpa, sedan en plastpåse, sen en strumpa igen, och sen skor förstås) eftersom jag alltid blir jätteblöt när jag jobbar på grund av de gigantiska hål jag har i skorna. Det fungerade alldeles ypperligt. Kanske för att det var lite folk och man slapp slabba ner sig. Kul var det i alla fall. Städölen som skulle bli en, kanske två, blev typ 15 plus jävla mousserande vin. Tack Pekka, fast ändå inte. Jag ska åka tåg och buss om några timmar, det kommer bli allt annat än kul. Det är dock värt det, gutt att tjäna lite extra cash så här innan jul, precis vad jag behöver! Snart blir det Oskarshamn, hoppas på att det är någon mer som återvänt hem, annars blir det nog häng med bror min och hans kompanjoner.




/L

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Haha, pappa var igång igen alltså? Sjukt kul!

2008-12-12 @ 09:53:17
URL: http://lottelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0