Eftserfest

Sitter hos Ida och dricker bananvin. Planen var att gå hem efter hg, men som Oskar sa: "nu går jag hem för jag ska skriva ett projekt imorgon. Eller vafan, vi super oss redlösa istället!" Bra mentalitet! Ida leker med mitt och hennes pris från Ullareds resan, det är äckligt. Jag har haft högläsning ur bibeln, känns lite som min grej. Jon hälsar att: "alla smålänningar är inte snåla, en del är bara fattiga". Undrar om han syftar på mig? Nej, säkert på Jonte.

Hade i alla fall en trevlig kväll på hg, fick paket och öl. Nice. Nu ska jag dricka mer vin och röka vattenpipa, om Oskar kan springa hem och hämta tobak.

Förresten, TACK alla som grattat mig idag. Har inte svarat på alla sms och inlägg på fejjan, men det betyder mycket, vill bara att ni ska veta. Sentimentalfull oh yeah!





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0