Julmys som blev julfylla

Och jag som tänkt gå dit och bara vara social i ett par timmar. Det hela började gå snett när vi bytt julklappar och jag fick en flaska glögg med kakao smak. Starkvin. Gott tänkte jag, och väldigt passande eftersom jag inte hade med mig någon dricka pga seminariet som slutade kl 17 och min lathet som hindrade mig från bolaget.

Det blev snack om allt från leopardmönstrade kastruller man bör koka glidmedel i, till FOUL och hur vi alla upplevt det hela, i två generationer. Mycket trevligt. Det ständiga skämtet: "Var får jag allt ifrån? GLÖGGEN!!" nämndes ungefär 150 ggr och var lika roligt varje gång. När glöggen var slut blev det ölhämtning hos Bomgren och ciggköp på Statoil. Fiiiint. Fick även sällskap av några julmysande styrelsemedlemmar.

Varför ska jag alltid åka tåg dagen efter?



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0