Klippt

Åh gud vad mätt jag är! Jag har bakat julgodis idag, faller alltid på min lott av julbestyren. Ganska kul, men jag blir alltid uttråkad när första sorten är klar och jag vet att det fortfarande ska göras knäck, tryfflar, kolor och fan vet vad. Men gott blev det.

Förutom bakning har jag hunnit med en klippning. Drygt en decimeter åkte av och det är så skönt, tunnade ut och klippte upp också, slipper alltså gå runt och känna som att jag har en mössa på mig konstant. Onödigt med en mössa av hår när jag har min rosa liksom.

Jonte förgyllde kvällen med sin närvaro och vi ockuperade brorsans rum för att kolla på film. Började kolla på Babel men gav upp, kollade på en film med statyer som sjöng stämmor istället, mycket roande. Hade förberett oss med chips, dip, ostbollar och fanta, därav den rådande mättnadskänslan. Puh.

Imorgon MÅSTE jag komma på något att köpa i julklapp till min bror. Hatar alla måsten med julen, all stress. Nästa år ska jag fira jul ensam i Linkan. Bryta alla traditioner, strunta i alla måsten och sova mig igenom hela skiten. Fast då lär det väl bli ett himla liv....





/L

Kommentarer
Postat av: Ida

jag lär väl sitta här ensam i linkan då också, så vi kan ju alltid snacka över msn eller nåt nästa år hela julafton? införskaffa webcam. mysigt!

2008-12-23 @ 02:54:07
Postat av: Anonym

Godnatt! :)

2008-12-23 @ 02:58:28
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0