Time goes by

Kom kanske inte upp så tidigt som jag tänkt, och när jag väl vaknat blev det en lång dusch och frukost, så nu har klockan hunnit bli 11.00 snart. Väcktes av Ida som berättade att hon fått tag i en biljett till kraballen! Tur det, skulle inte bli pepp utan Lida. Rätt komiskt att vissa inte orkar skilja på oss längre utan använder ett gemensamt namn. Mycket praktiskt. En jättebra sak är att min hosta äntligen verkat ge med sig, i alla fall än så länge, får väl se hur det blir efter jag varit utomhus. Däremot har mina revben fuckat upp sig ordentligt nu, kunde knappt bädda sängen för det gjorde så jäkla ont. Typiskt att när en grej blir bättre blir en annan sämre.

Till Campus och vidare! som Buzz Lightyear i Toy Story hade sagt.



/L

Kommentarer
Postat av: julia

låter som du knäckt revbenet.. tyvärr väldigt lätt hänt med tanke på den hosta du haft! PUSS

2008-12-01 @ 13:25:19
URL: http://smickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0