Ullared

Efter minimalt med sömn, cirka 2 timmar, var det konstigt nog inte speciellt svårt att ta sig upp ur sängen och traska till campus med Ida. Jag kan aldrig sova innan jag ska åka iväg, inte på grund av nervositet, men jag tänker så jävla mycket på onödiga saker. Typ tänk om det snöar, då kommer vi bli försenade och komma dit mitt i värsta ruschen. Har alla någon att sitta med i bussen, och om inte, vem sitter i så fall själv? Finns det toa på bussen, ska man ta med en bajs-mugg bara för att vara säker? Ni fattar.

Ullared var hetsigt som vanligt. Galna tanter med måttligt roade män som kör rally med kundvagnarna och inte drar sig för att köra på den som råkar vara framför. Jag fick ansvar för min och Idas vagn och lärde mig taktiken och knepen snabbt. Kör man fort som fan och vägrar stanna för någon/något, då kommer man framåt. För att göra vistelsen intressantare bildade några av oss (jag, Ida, Mita, Julia, Jonte och Oad) tre lag och skrev en lista med saker man skulle hitta och fota. Bland annat ridsporrar, leopardfärgade string-kallingar och en anställd vid namn Elias. Jag och Ida vann, vi är oslagbara när det gäller att hitta konstiga saker! Alla lag skulle köpa ett pris de vinnande laget skulle få för ca 10 kr. Vi fick ett graviditetstest och varsitt reflexband med Musse Pigg på. Spanks!

Det va en jätterolig dag, thank you very much.




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0