dra åt helvete

Har en sån där dag man bara vill ska ta slut och sedan förpassa till det förflutna. Allt går åt helvete, jobbet va pisstråkigt, mamma tjatar och jag är SÅ trött eftersom jag inte kan sova om nätterna. Fuck it.
Brorsan gjorde i alla fall pannkakor till mig nyss. Han är bra snäll ibland, eller ja, alltid. Blir kul när han kommer upp och hälsar på i Linkan till hösten. Har fortfarande sin 18-års present att uthämta, då jävlar blir det livat. Tänk Fagerström ggr 2 på [hg].... Sweet.

På tal om Linköping så ska jag köra dit imorgon. Det blir gutt häng med farmor hela dagen, förhoppningsvis dör hon inte av chocken hon kommer få då hon ser mitt rum. För att inte tala om köket... Well, det går nog bra.


Nu ska jag sätta mig i ett hörn och ignorera omvärlden ett tag, kanske blir på bättre humör efteråt.




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0