Give me some

Åhhh dreeeeegel....mmm....ge mig.



Galet sugen på godis men har inget så jag tänkte försöka bota suget med en bild.
Det har säkert ingenting att göra med gårdagens alkoholintag eller så. Kan inte tänka mig det. Trevlig kväll i går med. Såg BWO och lite annat grejs, drack öl och snackade om djur iklädda olika sorters material. Exempelvis "papegoja i plysch" eller "spindel i spandex". Min favorit var dock "lama i latex". Det klingar så fint på något vis.

 
Man kanske borde göra något av den här dagen tänkte jag när jag vaknade, men fuck it. Jag orkar inte, vill nog bara sitta i solen och läsa eller sova, sista alternatiet skulle jag nog satsa mina pengar på. Får väl se helt enkelt.



/
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0