Det går att andas i mitt rum igen

Betyder alltså att jag har städat och fått bort allt (well nästan iaf) damm. Prisa gud, det var fasen på tiden. Tänkte att jag skulle fortsätta vara duktig och läsa boken, men där tog det stopp. Man kan ju inte vara hur nyttig och produktiv som helst under en dag, och med tanke på att jag redan utfört dagens goda gärning (höll upp dörren in till Indiska åt en mamma med barnvagn) så tror jag det var mitt undermedvetna som i ren protest fick mig att kolla på för många avsnitt av Vänner istället.

Nu ska jag banne mig ta ett glas vin och invänta det ännu okända klockslaget då det är dags att traska till Emil. Sen blir det glögg! Ida och jag fick lågpris-shoppa på bolaget, men glögg i Tetra är säkert också gott....





/L

Kommentarer
Postat av: amanda

ja tetraglöggen är helt klart godkänd tycker jag:) vi köpte också den... haha.

2008-11-15 @ 13:49:12
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0