Drömmar nu igen

Har perioder då jag drömmer konstiga drömmar varje natt, tror en sån period är på gång igen. Drömde att jag bodde i ett jättehögt och gammalt hus med grannar som klagade på att hyresvärden hade en finare namnskylt på dörren än dem. Sen fick jag en ny mobiltelefon varje dag, samt ett visa-kort med ny kod till. Alla var dessutom utklädda till någon de inte var, fast alla visste om att alla var utklädda så det var egentligen helt meningslöst. Och porten som man gick in i huset genom fanns inte om man inte kunde se den, och det kunde bara vi som bodde i huset.

Haha Ida ringde precis och sa att Tjernobyl-kråkan befann sig på Campus. Skönt, då slipper jag frukta den om jag mot all förmodan skulle gå utanför dörren idag. Och oj vad det snöar. Mysigt.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0