Ehh...plugget?

Ja, som jag anade gick det jäkligt dåligt med att spendera en lördagkväll framför skolböckerna, och det blev kalas istället. Köp av fulvin (som vi räknade med skulle vara vitt men var rött, vilket innebär att vi hade tre liter sprite i onödan) som faktiskt var gott,  efter första klunken. Sen blev det hg för vi hade inga biljetter till legotroppen. Det  var trevligt. Bäst av allt var när Ida och jag inte behövde gå ut från puben när de stängde utan fick sitta kvar i lugn och ro . Tack puben!
Kvällens näst bästa är att jag har en påse lösgodis som jag just nu är i full färd med att käka upp. Sen blir det sova.
Imorgon måste jag plugga om jag inte vill ha ännu en omtenta.





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0