Lite bitter

Tidig morgon på grund av VFU. Hade lektion med samhällarna, gick väl okej. Hade egentligen velat ha en B- eller C-kurs så jag kanske hade lite höga krav på dem. Fast de gjorde det jag sa och hade planerat så helt åt fanders gick det inte. Imorgon ska jag avsluta mitt projekt, yay!

Tog mig till Key efter Mjölby och fikade lite, sen gjorde jag ett halvtappert försök att plugga med geografi-killarna, gick väl sådär bra för mig. Fast det gick nog inget vidare för dem heller haha. Intog istället dagens fika nr 2 i Key med Jonte. Satt en snubbe bakom oss med sjukt underbart rolig dialekt så vi satt och småfnissade hela tiden, måste sett lite mysko ut. Inte alls uppenbart att man tjuvlyssnar på någon när man inte säger något till varandra på evigheter men ändå sitter båda och skrattar åt något.

Imorgon är det tenta och VFU, därav inget Schlaget för mig ikväll. Lite bittert, men vafan, kravall är alltid kravall, same shit different names bara. Har i alla fall bestämt att det blir Lucia-kraballen den 6:e. Kan bli kul.



/L


Kommentarer
Postat av: Jonte

Hahah....ja dedär med att vi satt helt tysta å tjuvlyssnade måste nog sett ganska roligt ut. Men slår ju inte han som snacka om den spanska bostadmarknaden i Baljan eller de som hade intervju till å skidlärare i vinter när vi satt i C-sam. Hehe, vi måste tjuvlyssna ganksa mycket:) Hänger med till Ullared på tisdag btw!

2008-12-01 @ 02:12:45

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0