Så, sova!

München-tacket var jättekul! Tack för tipsrundan istället för en lekrunda. Som lekansvarig hatar jag att leka, ironiskt nog. Synd att det blev sådan hets när någon ropade "det är kö till hg!" bara, för det var det inte när vi väl kom dit. Men men, det blev en trevlig kväll där med, trots brist på pengar och motivation. Ja, jag måste medge, jag har peppat för denna kväll länge, men jag kom aldrig riktgt till pepp-toppen så att säga. Men med en älg rikare och många roliga citat att lägga på minnet så är jag nöjd trots allt.

Nu har jag liksom Julia ätit popcorn och även rökt kvällens sista cigg, så nu blir det en varm, skön säng några timmar framöver. Imorgon blir det plugg, sen får vi väl se vad som händer. Öppen för förslag, bara inte dyra.





/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0