Tomhet, 1:a advent och allmänt bajs

Denna helgen har lyckats äta upp den lilla energi jag hade kvar innan. Nu är jag helt slut och fattar inte hur jag ska orka de veckorna som är kvar utan att sakta med säkert förgöras. Allt känns tråkigt, trist och fruktansvärt meningslöst.

Idag är det första advent, alltså inte så långt kvar till jul. Kanske borde börja klura på vad man ska köpa för julklappar. Jag kan vara världens sämsta person på att köpa julklappar, har aldrig tillräckligt med pengar eller fantasi. Men det är ganska mysigt att snurra runt i alla affärer och kolla på stressade småbarnsföräldrar som inte kan hålla ordning på alla nyinköpta prylar och inte heller sina barn. Då kan man stå där i lugn och ro och tänka: "Tur att det inte är jag".

Busy week:


Måndag: Plugg plugg plugg...
Tisdag: Ullared!
Onsdag: Plugg plugg, ångest för att jag inte pluggat
Torsdag: Min födelsedag! Tenta och möte, hg sen kanske?
Fredag: Plugg, Julsittningen
Lördag: Bakis och Luciakraballen
Söndag: Skriva deppiga blogg-inlägg om hur jobbigt livet är



/L


Kommentarer
Postat av: Anonym

mmm.... och jag som älskar allmänt bajs!

2008-12-01 @ 07:11:30

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0