Velig

Det går framåt med pluggandet, skönt, bara några frågor kvar nu och de är relativt lätta i alla fall. Sen skulle jag i och för sig kunna sitta och slänga in citat till det oändliga bara för att jag alltid får klagomål på att jag har för några, men jag fattar inte varför jag måste trycka in citat om jag inte tycker att det tillför något i min text. Jäkla principsak det där. Har även anmält mig till en omtenta nu, bara för att vara på den säkra sidan. Älskar att sista anmälningsdatumet är idag och vi fortfarande inte fått resultatet från den första ordinarie tentan. LiU i ett nötskal.


Årsmöte ikväll! Äntligen får vi presentera våra barn, och det ska bli så skönt att äntligen kunna prata normalt med dem igen, vissa är lite svårare än andra att låtsas som ingenting med haha.
Och jag är velig, ska jag eller ska jag inte... Får se vad som händer och sker, återkommer med rapport senare.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0