Biltjuv?

Fick plötsligt en längtan efter att köra bil. Långt. Kanske skulle sno en franskreggad som står på parkeringen, den har fina grafitti-målingar på lacken. Fast vart skulle man åka?

Borde ha gjort så mycket mer idag, speciellt pluggat mer än vad jag gjort. Har i alla fall kollat på mina online-lectures som jag låg efter med. Kass kvalitet gör det dock lite svårt att fokusera på annat än föreläsarens dallrande haka. Förhoppningsvis har jag lärt mig något om Amerikas skolsystem. På torsdag smäller det, jag undrar hur mycket nerver jag kommer ha kvar då med tanke på den takten jag förbrukat dem i hitills så fort jag fått tentan på hjärnan.

Nu blir det godis och My Name is Earl. Det är ju i alla fall på engelska, kan kanske lära mig ett nytt ord eller så...




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0