Fina Sverige

Jag åkte tåg imorse kl 08.00 från Linkan till Oskarshamn. Det var bara +4 grader när jag cyklade till resecentrum, kan meddela att öronen höll på att trilla av på grund av kyla. I alla fall så satt jag och drack kaffe och käkade frulle på tåget samtidigt som jag kollade ut genom fönstret. Det var så otroligt fint! Sverige en solig höstmorgon är något man kan sätta värde på.

Skönt att vara tillbaka i lilla hålan Oskarshamn. Varit och promenerat vid havet, som jag har saknat något ofattbart. Det ger mig ett konstigt lugn på något sätt.

Gårdagen bjöd på faddertack. Det gick bra, trots att hg var sena med maten och vi inte riktigt visste vad vi skulle ta oss till ett tag, men det löste sig finfint. Jag var nykter. Förnuftigt.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0