Följ anvisningarna

Idag har jag inte lyckats åstadkomma mycket för världen. Jag sov jättelänge. Sen lyckades jag att överdosera min hostmedicin så jag har varit helt groggy hela eftermiddagen samt under FOUL-mötet. Ganska kul i och för sig. Har hostat lite mindre, och det är ju bra. Börjas bli oerhört less på min förkylning, den verkar aldrig vilja ge upp.

Igår blev det ännu en tisdag på hg, och som vanligt var det kul. Jag fick en orange kamel, tjusig som få. Sen blev det lek på lekplatsen. Denna gång hittade jag en trehjuling utan sadel som någon glömt ute. Funkade alldeles utmärkt som transportfordon om man satt på flaket istället, och ifall Ida puttade på. Det var kul. Jag har fortfarande sand i skorna.

Får se om det kanske blir en liten sväng till hg ikväll igen för lite häng bara. Ingen öl i alla fall, börjar tidigt bis morgen och har inte direkt någon större mängd pengar på kontot. På fredag blir det CSN...mmm.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0