Här igen

Tillbaka i Linköping efter ett par dagar i Oskarshamn. Det var oerhört skönt att komma bort från allt, samtidigt som det hade varit skönt att stanna kvar. Fast ändå vill jag inte vara här heller. En plats långt långt bort vore fint. Det känns fortfarande helt overkligt. Känslorna har i alla fall börjat bearbetas och växlar just nu mellan ilska och allmän ledsen stämning. Kan inte riktigt avgöra hur jag känner faktiskt, det växlar ungefär 100 gånger i minuten. Det var i alla fall skönt att träffa folket ikväll, och framför allt skönt att bara vara och inte prata om något speciellt. Imorgon väntar studenthälsan, får se hur det blir, måste i alla fall ge det ett försök. Och ja, jag vet att det blir bättre, men som sagt, det går upp och ner och det kommer nog göra det ett tag till. Funderar på att bege mig till småland på Lördag igen.

Imorn är det pronounciation test kl 8.30, sen föreläsning. Jag har fortfarande inte köpt boken. Men det löser sig.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0