I fönstret lyser solen

Ännu en dag som kan läggas till samlingen med totalt värdelöst innehåll. I alla fall än så länge. Inte gjort något vettigt. Eller jo, jag har fixat boken jag behöver för att ens ha en minimal chans att klara tentan. Får den imorgon, då jäklar måste jag ta tag i det här, även att jag inte vill alls.

Såg idag att två moment jag bara trodde varit obligatoriska, dvs krävde närvaro, rapporterats in i studentportalen med betyg G på båda två. Happ, där ser man. Ännu några poäng till högen.

Jag kan nästan slå vad om en miljon, kvällen kommer bli roligare än denna dag. Intervjuer (idag igen...) sen får vi se. Misstänker en tisdags-öl eller två. Fast om jag ska plugga imorgon kanske jag inte borde. Jag borde aldrig.

Kan vi inte bara åka iväg någonstans?

The Embassy - State ´08



/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, kom så åker vi :)

2008-10-28 @ 16:06:02

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0