Klapp på axeln

Sådär, nu har jag varit i bibblan X antal timmar och lyckats lära mig ett och annat, känns det som nu i alla fall. Sen kanske jag har glömt det när jag kommer hem, men jag har försökt faktiskt. Om jag lyckas sitta några timmar här imorgon med kanske jag har en liten chans att lyckas trots allt. Men vi får se hur det blir med den saken. Är vädret lika snö/regnigt som det är nu kanske jag inte är så sugen på att cykla till skolan imorn bitti. Fast jag måste ändå hit på eftermiddagen för möte och lite annat.

Nu ska jag svänga förbi donken tror jag. Kom på att jag bara käkat en macka idag. Och en bulle i Key, men oj va inte mätt man blir på det.


Förresten gillar jag snön, men gärna outblandad och när jag inte behöver ta mig någonstans.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0