Men fastna då!

Om det vore möjligt skulle jag öppna mitt huvud och limma fast mina böcker där inne och sen hoppas på det bästa. Tyvärr går inte detta så jag måste försöka lära mig allt istället, vilket jag inte kommer lyckas med. Fast lite har jag nog fått kläm på i alla fall, och jag har några timmar på mig imorgon med. Ska försöka hinna med att träffa gruppen också så att vi (de andra, jag kommer bara lyssna...) kan diskutera igenom lite saker. Det blir nog bra det här...

En bulle till måntro?



/L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag kan fråga om mina föräldrar har någon liten bulle. Uuuuunderbara människor, har känt dem länge.

2008-10-08 @ 23:43:07
Postat av: Anonym

Tänkte bara tillägga att jag känner dem VÄLDIGT väl. Ja, mina föräldrar alltså. Inte bullen.

2008-10-08 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0