Shit pommes!

Jag är klar med min uppsats! Och det är mer än 1 timme kvar tills den ska lämnas in. Det här gick ju finfint!
Nu är det bara att hoppas på att den duger så att man slipper skriva om för det har jag absolut ingen lust med.

Ska hinna med lite käk innan jag drar till skolan. Första föreläsningen är i A-huset. But why!? Dock förvånar mig inget gällande engelskans val av lektionssalar längre, det kan vara alltifrån G-huset till, tja, A-huset tydligen. Ingen rutin här inte.

Ikväll blir det tenta-fest (nej, jag har inte tentat men några andra stackare har). Får väl se hur det blir, kommer ta det lugnt i alla fall. Vågar inte riktigt än. Men det kommer, vänta ni bara!




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0