Som förr

Dagen börjde med att jag begav mig till Origo för att snacka VFU, men tanten var inte där. Kommer aldrig få ordning på min praktik, jag är körd.

Sen bestämde jag dejt med Jonte inne i stan. Blev inköp av vantar och kebab. Sweet. Det slog mig att det var evigheter sedan vi gjorde något ihop bara han och jag. FOUL och Läx kan minst sagt säga påverka ens vardag, på både gott och ont självklart.

Tentan på måndag kan jag lika gärna strunta i att gå på, kommer antagligen inte ens kunna skriva något alls. Shit, jag har sämst självdiciplin i världen, och det stör mig. Ännu värre är att jag vet om det och inte gör något år det...

Igår var jag på hg med det vanliga sällskapet. Drack rom och cola bara för att det var så länge sedan (och gott) och lyckades sedan begränsa mig till 2 öl för att sedan gå hem inte allt för sent in på natten. Fick höra idag att vissa andra inte varit i säng förrän halv 8 imorse...

Är det House på 4:an ikväll? Visst brukar det vara det på onsdagar?
Försöker absolut inte komma på en anledning att inte plugga tenta. Nej då.




/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0