Filurarpaus

Jag kan för allt i världen inte koncentrera mig på mina fucking short stories. Måste bli klar innan imorgon, men jag har 1 kvar att läsa plus frågor till 2. Som dessutom ska renskrivas... Suck. Varför valde jag inte något annat än engelska som inriktning? Fast jag vill verkligen undervisa i engelska så det är bara att bita ihop I guess. Men inte är det muntert.

FOUL-möte idag, det gick bra. Generalen är tillbaka efter sin solsemester. Vill också åka. Pratade om att åka utomlands när mamma och pappa var här, de funderade om vi skulle åka någonstans tillsammans allihop när lillebror tar studenten till sommaren. Vi har faktiskt aldrig åkt utomlands tillsammans så det kanske skulle funka. Vill till någon storstad i Europa, inte bad/sol i 2 veckor, då får jag krupp på päronen om jag känner mig själv rätt. Men men, det återstår att se om det blir något av med det eller inte. Kommer i alla fall att dra till England i vår, det blir fett med nice. Om jag nu klarar kursen vill säga...verkar kanske inte så lovande för tillfället heh.


Ditt medlidande kan jag vara utan...



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0