Fucking essay

Varit igång länge idag. Gick upp kl 04.00 för att pallra mig iväg till skrivsalen i Kårallen och köande. Det var mysigt faktiskt, en mycket god idé av oss att hämta upp kaffebryggaren från sektionsrummet. Vi lär ha tömt godisautomaten i A-huset också... Koffein och socker, mycket bra början på dagen.

Begav mig hem för att plötsligt bli sjukt förundrad (och förargad möjligtvis) av mig själv. Kom på att jag inte ens kom ihåg när jag lagade mat senast. Tänkte att det var bäst att råda bot på det och fixade massa mat, så nu har jag matlåda också. Jättebra.

Haft FOUL-möte idag också. Det gick smidigt för ovanligheten skull och var över relativt snabbt. Bra möte. Sen blev det plugg från kl 16.00 till 19.30 i Colosseum. Läst och skrivit ofantligt mycket, mer än vad jag gjort under hela kursen hittills tror jag. Nu måste jag bara få klart min jävla essay så att jag kan lämna in den imorgon bitti. Det går verkligen inte att få ut något vettigt, jag har inga ideér alls känns det som. Inte har någon kunnat läsa igenom den heller eftersom jag inte kunnat vara med när min essay-grupp träffats. Skyller på Nolle-p om det går åt helvete. Kommer skylla på Nolle-p hela hösten om det går dåligt. Kanske några år till....



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0