Get closer

Sådärja, dagen är avklarad, eller ja, de saker man hade att göra i alla fall, dvs seminarium och FOUL-möte. Mötet var trevligt, men inte seminariet. Fy fan, jag kanske är känslig, petig eller bara jävligt trött på vissa människor, men SERIÖST!
Skaffa ett liv! Gör något! Det slutar med att jag är så trött på alla tråkiga människor som självklart hamnade i min grupp att jag helt enkelt bara håller käften och inte säger något alls under 2 timmars diskussion, något som inte inträffar allt för ofta. Suck. Dessa människor ska man alltså spendera närmsta året med... Tur att det finns ett gäng glada prickar i gruppen också som gör vardagen lite lättare att uthärda.

Nu väntar en timme med engelsk grammatik tror jag. Jag satsar på att komma förberedd till seminariet imorgon för en gångs skull, tänkte chocka Lars med att faktiskt kunna svaren på frågorna.
Han kommer dö.




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0