Lite nöjd iaf

Har faktiskt lyckats läsa det jag ska inför morgondagen nu. Kanske inte gjort alla frågor, men gott och väl hälften. Fan, jag kan om jag bara vill, synd att det inte är ofta jag är pepp på plugg bara.

Har varit ute och sprungit också, ännu ett infall jag får alltför sällan. Måste nog bli en liten bättring på den fronten. Kändes i alla fall riktigt gutt, kommer med allra största sannolikhet inte kännas lika gutt imorgon när jag vaknar. Träningsvärken kommer vara påtaglig, men hey, då känner man i alla fall att man lever. Lär ju vara enda tecken på liv jag lär få under morgondagen med tanke på grupparbete och så. Min grupp är ungefär lika pigg som jag en söndagseftermiddag. Med vissa undantag förstås, det finns folk man kan snacka bort en och annan minut med, eller röka bort kanske jag ska säga.

Vänta, vad var det? Aha, sängen ropade på mig, bäst jag går och kollar läget och ser vad den vill.

Sov gott vänner och ovänner.


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0