What the

Jag har tydligen en effektiv dag idag, mycket härligt. Först seminarium, där jag i och för sig inte var särskilt effektiv efetrsom det visade sig att jag hade gjort fel uppgifter, där fick jag för att jag försökte vara duktig och föbereda mig. Sen bar det av in till staden och ett besök hos systembolaget, det var jag och alkisarna, klockan var kvart över tio. Sprang även runt i massa klädaffärer i jakt på ett par röda trosor till FOUL-munderingen imorgon, inte den lättaste uppgiften kan jag meddela. Det är brist på röda trosor i Linköping.

Jag har även stekt ungefär 100 stycken pankisar (det vankas besök från frukostklubben) och ätit upp ungefär hälften =)
Nu ska jag förbereda kvällen (lägga vinet på kylning, Ida har tenta idag och jag ska tentafesta av den anledningen)  och läsa lite i min engelska roman (troligt).



/L

Kommentarer
Postat av: Emma K

Åh, shit vad jag saknar studentlivet ibland när jag läser om alla roliga grejer ni gör. Till och med pluggandet. Man glömmer bort all ångest när man varit ifrån det ett tag.

2008-09-18 @ 21:20:22
URL: http://www.smastadsflickan.blogspot.com

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0