With you all night

Varit i skolan tills nu. Suttit i Key och sålt biljetter till kommande Faddertack, ska sitta och sälja hela veckan (köp nu faddrar!). Vi hade glömt att ta med en stämpel, så istället för att stämpla biljetterna fick jag sitta och måla en supersweet gubbe på varje, samt numrera dem. Ett evighetsgöra som tillslut tog slut.

Satt och pluggade lite med, gick sådär, kan inte koncentrera mig alls och det stör mig. Fick kanske hälften gjort av det jag måste ha klart tills imorgon. Det kommer bli en seeeeg eftermiddag.

Nu är fredagens temaklädsel utsedd, ska bara knåpa ihop den också. Ida och jag borde snart få pris, vet inte riktigt för vad, men det borde vi.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0