Mittwoch

Idag är det onsdag (äntligen!) och ikväll bär det av mot Lund. Eller i eftermiddag för min del, måste åka till Jönköping först. 

Ska bara klara av dagens praktik innan dess. Har endast 2 lektioner att ansvara för idag så det är rena rama semestern. Planeringen är redan avklarad och jag har inte speciellt mycket annat att göra. Min mentor har lektion i något ämne som inte berör mig alls så jag har hela arbetsrummet (tänk typ en garderob) för mig själv. 

Ska hämta en kopp kaffe och njuta lite av känslan att ha ett eget arbetsrum. Kanske öppnar dörren och sneglar surt på elever som går förbi också, man vet aldrig. You never know...




/L

Kommentarer
Postat av: Valona

hahahahahah du är så jävla rolig

Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en tävling jag har i min blogg det du kan vinna är detta:



En skinnjacka och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0