Kass musik men kul ändån

Haft en oerhört mysig dag vid Bergs Slussar med Julia, Johan och Ida idag. Jättevarmt, massa alger i varmt och skönt vatten och glass. Svårslaget. Visste inte riktigt vad jag skulle göra ikväll när Ida skulle på kräftskiva på hg, men träffade Carro utanför Hemköp och så löste sig allt. Blev förfest hemma hos Elin och det va riktigt nice. För en gångs skull va jag till och med på en dryckeslek eller två, vilket inte händer allt för ofta. Blev Platens efter det och det va kul, dock kass musik. Mat lockade mer, och efter en kiss-paus i Pusslunden signerad alla oss 5 som skulle mot Ryd så blev det en ostadig cykeltur hem.

Förresten, jag har fått en lärarnollan i min korridor. Jag tycker vi adopterar honom. Vi måste ju ha ett substitut för förra årets adoption av M-nollan.

På tal om M-sektionen... Ser väldigt roligt ut när Mpire kommer i sina munderingar till Bergs slussar och ska bada.




/L

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha hur gjorde de då? badade de i munderingarna?

2009-08-08 @ 09:28:29
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0