Lazy Days

Det börjar bli en allt för bekväm vana att inte gå upp ur sängen innan kl 12.00. Jag är lat som tusan. Å andra sidan är det faktiskt sommarlov och jag har inget bättre för mig än att sova bort dagarna i alla fall, så...

I Torsdags slog vi till och smakade fulvinet som stått och puttrat hemma hos Julia. Efter en dag med flyttning av Ruff från Berga till Ryd, onlinepizza, fimer och hemmagjort pictionary kändes det som det enda rätta. Vi blev askalas och kom på att flytta festen från Josefine hem till mig. Fler folk dök upp och det var dans överallt (ute och inne), massa 90-tals låter och sopborstar. Vaknade upp med ett 5 cm långt jack i huvudet utan att minnas var fan det kommer ifrån samt ett kök i behov av första hjälpen.

Freaky Friday hos Julia på kvällen. Vi åt, sov oss igenom en hel film, käkade chips och kollade på ännu en film. Sen hittade vi lekplatsen. Skönt att man fortfarande kan ha kul utan alkohol!

Ikväll har jag tydligen lovat fest hos mig igen (antagligen i något svagt ögonblick i Torsdags). Blir nog bra det här.




/L

Kommentarer
Postat av: Joel

Kan ha varit jag som kom med förslaget:P

Skönt att jag styr fest hemma hos dig!

2009-08-01 @ 16:54:55
Postat av: Jonte

Saknar Lisa ja:(

2009-08-03 @ 01:22:56

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0