Födelsedag!

Än så länge har jag inte hunnit med mer än att vara bakis och prata med folk i telefon samt svara på 1000 sms. Men det kommer. Firade början av min födelsedag på Platå igår. Ja, Platå. Hur fan hände det liksom? jag är ju aldrig på Platå och när jag väl är det så fyller jag år. Me like. Full som ett as blev jag i alla fall, och efter bastu också är minnesluckan komplett. Skönt att komma ihåg allt utom hur jag kom hem haha. Har ett fett skrapsår på knät så jag tror det var halt. Lite ont i handen också.

Ska snart gå och handla med Ida. Tackfest (isch) för kulturutskottet ikväll och vi ska fixa maten. Sen blir det födelsedagsfirande heeeeeela natten lång! Välkomna förbi på fest  vid 21-tiden om ni vill!





/L

Kommentarer
Postat av: amanda

hahaha jag halkade också igår. skrapsår arm, knä, fot. aj aj! fler ikväll? vi ses !!! grattis också!

2009-12-04 @ 17:53:25
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0