Kvällsfika

Har varit lite produtiv idag och suttit i Key några timmar med Ida och vår gemensamma vän kurslitteraturen. Det gick bra och nu har jag läst ifatt allt som skulle lästs till igår, samt inför imorgon och på torsdag. Ska därför unna mig en liten kvällsfika såhär på kvällskvisten. Sitta och pimpla te med min nya fina tekanna och matchande mugg.
Knapra saffransbiscotti och ballerina med smak av pepparkaka. Det är okej att vara lite tant fast man bara är 22.

Föreläsning imorgon kl sjukt tidigt och jag hoppas jag vaknar i tid. Sen ILS och ännu en föreläsning. Filmfixande efter det, får se om det hinns med en kik in på VilleValla också, men det lutar nog åt att det inte blir så. Filmen måste fasen bli klar nu! Dubbla matlådor blir det imorgon i alla fall, det är jag helt säker på.







/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0