Nu så

Efter en oerhört seg start på dagen har jag äntligen vaknat till liv. Hade planer på att komma ur sängen vid 8.30-tiden men det sket sig å det grövsta. Sov till 11 istället och den planerade tvätten blev därmed uppskjuten ännu en dag. Segt.
Tillbaka i skolans värld igen efter en tids uppehåll med tentaplugg och VFU mm. Känns skönt att sitta på dubbla föreläsningar och komma ut till ett nattsvart Sverige efteråt. Tack gode Gud för kaffe och föreläsarens misslyckanden med micken. Det gjorde min dag.
Nu ikväll blir det tydligen möte, det hade jag helt glömt bort. Mer kaffe, ja tack! Under tiden som jag väntar lyssnar jag sönder den bästa covern på
hey ya och fixar lite struktur på kurslitteraturen. Fast nu började visst Unga Mödrar på teven. Så mycket för den struktureringen.



/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0