Ännu en jobbkväll på [Hg]

Happ, fick bara dricka en städöl för DA skulle hem och sova. Lite trist med tanke på att vi faktiskt fick jobba ganska ordentligt, trots att kvällen började jävligt lugnt. Helt tomt, sen exploderade det. Folk kom i flock och det blev aspepp.
Såpbubblor och massa kramar. Känner mig lite otacksam, men det är svårt att krama folk tillbaka med öl i hela händerna. Men jag uppskattade det.
 Massa hångel var det överallt, mindre mysigt att bevittna när man är nykter och bara vill ha bort folk från dörren. Men jag unnar dem kärlek, det kan dom behöva.

Börjar få ont i halsen och hosta. Har inte tid att bli sjuk nu så jag hoppas det är väck imorgon.


God natt




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0