Firre

Ni kan omöjligt förstå hur gott det var med fiskpinnar och potatismos! Shit, jag har varit jättehungrig typ hela kvällen och att äntligen få mat var, ja, helt fantastiskt.

Generationsfesten var kul. Förfesten började typ halv tre och vinet (fult vin självklart) flödade. Bra bra, o ja. Jag var mest nöjd över att jag inte hostade allt för mycket. Kanske börjar bli frisk nu, fast om jag säger så kommer jag få äta upp det. Inte direkt att föredra att stå ute i snön och titta på när alla leker.

Jag lyckades i alla fall smuggla in årets kon i Gasquen! Helnöjd. Jag fick någon form av mantel också, den var mest i vägen men va fasen, är man patet så är man. Ska lätt ha den på alla G-fester framöver.

Kanske var det bättre förr ändå, men det vågar jag inte säga högt...




/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0