Jafan

Gå in i mappen Mina bilder. Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen. Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den. Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om att de är utmanade....


Denna utmaning alltså... Sprider sig värre än klamydia en tidig fredagsmorgon efter Kravall. Usch. Jaja, here we go.
Till att börja med kan jag berätta att jag har inte 6 mappar med bilder, jag har knappt några alls kvar eftersom min dator kraschade för en tid sedan. Har dock ett litet album med diverse bilder som jag fått från lite här och var så jag tog den 6 från det istället. Får duga.




Min bror och jag, 061209. Kul att han ska va så jävla lång och ha mitt afro och ta upp hela bilden. Smidigt. Bilden är tagen hemma i mitt gamla rum på ett kalas. Vi smet från alla och hade roligare utan dom. Kanske syns...

Jag tänker inte utmana någon, tror att de flesta vars bloggar jag läser redan blivit utmanade, så att...


Ikväll blir det jazz på Flamman.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0