Jag hatar engelska!

Vad otippat, tentaplugget går åt fanders. Ingen motivation alls, inte ens lite ångest som kan sporra mig. Kommer få ta en omtenta, men skit samma.

Nedan följer en lista med vår kära styrelseordförandes bedrifter under gårdagen, eller vissa av dem. Listan blev rätt lång. Lite härliga citat finns också med.


- Plats: Nere i puben på [hg]. Säger med hög röst att "jag ska bli utslängd ikväll" varpå han köper ännu en öl.
- Knäpper upp lite väl många knappar i skjortan på dansgolvet och har sedan inget minne av detta, vilket leder till att skjortan fortsätter att vara uppknäppt hela kvällen.
- Spelar luftgitarr på Mattias
- Vrålar "jag är full, får inget knull!" på dansgolvet till Heavens on fire. Många gånger...
- På väg till efterfesten. Dyker ner i snön på volleybollplanen och gör några kullerbytter. Filmas med sin egen mobilkamera.
- Intervjuas av Mattias hela vägen och säger massa konstiga saker, även det filmas.
- Hånglar upp en snöig Volkswagen och får snö i HELA ansiktet.
- Får något lurigt i blicken och tacklar 2 kundvagnar. Får lite ont i knät.
- Går och frågar folk om dom får potatis när dom kommer hem.
- "Lisa, vill du sniffa salt med mig?"
- Spelar åter igen luftgitarr, denna gång med en hatthylla.
- Lägger upp en lina med vitlökspeppar med hjälp av en 50-lapp. Slickar upp den från bordet.
- "När jag gick i gymnasiet sniffade jag grillkrydda.
- "Vi går till statoil. Vi kan olla allt lösgodis".
- Mattias: "Lisa, vill du ha en folköl?" Lars: "JA!".
- "Nu ska jag nyktra till. Jag ska dricka folköl".
- Häller salt på värmeljusen som brinner på bordet med motiveringen "Tänkte, det där ljuset med salt på".




/L

Kommentarer
Postat av: Valona

Hahaha underbart

2009-02-22 @ 19:44:51
URL: http://valce.blogg.se/
Postat av: Styrelseordföranden

Tack Lisa att du hjälpte mig att minnas... kommer ha ångest en vecka nu... Note to styrelsen: Nästa skifte som anordnas slutar inte på HG utan nån plats där folk inte känner en...



Alla har vi en sån kväll varje år. Nästa helg blir vit...

2009-02-22 @ 21:56:29
Postat av: idas stalker

Hahahahaha :D

2009-02-22 @ 23:32:38
Postat av: amanda

HAHAHAHA HERREGUD!!! bästa EVER!! hur kom du ihåg allt??! ahahaha!! misstänker att det var vår hatthylla och vitlökspeppar? hahaha!

2009-02-27 @ 19:34:16
URL: http://amandahildur.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0