Nu så

Yes, frisk! Typ. Blivit av med febern för tillfället, hoppas det håller i sig. Förkylningen lär jag väl få dras med ett tag till men det är okej. Så länge jag slipper temperaturväxlingar som skulle kunna vara skapade av växthuseffekten själv är jag nöjd.

Snart dags att åka till skolan och grupparbeta lite. Hoppas det inte gör något att vi jobbar 3 när vi egentligen skulle jobbat i par. Fast sen när följer vi instruktioner?

Måste läsa en massa idag också. Missade ju 2 föreläsningar igår och måste läsa inför en annan imorgon. Hej och hå.





/L

Kommentarer
Postat av: Valona

lisafisa, in på min blogg.. du är utmanad ;)

2009-02-10 @ 22:21:56
Postat av: Anonym

lisafisa, in på min blogg.. du är utmanad ;)

2009-02-10 @ 22:23:56
Postat av: Anonym

Du har blivit utmanad....kolla min blogg för & se efter :)

2009-02-11 @ 13:41:21
URL: http://noija.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0