Onsdag (jävligt tidigt dock)

Vilken trevlig kväll det blev! Mycket kul att umgås med kulturutskottet och dricka rött vin och käka ost och kex. Även om jag mest drack vin och åt päron. Vi hade frågesporter och i den första var jag pinsamt kass, men den andra vann faktiskt jag och Axel. Kanske för att Axel var nykter, eller för att jag visste vad de tre manliga producenterna som producerat massa Backstreet Boys låtar hette. Tror mest på det första alternativet.

Vi bestämde oss för en sväng på Hg och möttes av en ganska snabbt avklarad kö. Väl inne var det ett jävla mongo som inte hade mycket hyfs och som efter flera omständigheter polisänmäldes, bland annat anmälde jag honom för sexuellt ofredande. Jag bestämde att detta inte skulle få påverka kvällen utan dansade järnet på dansgolvet med alla andra istället. Mycket trevligt!

Kvällen avslutades (som vanligt) på statoil och Harry var imponerad av hur bitter jag var och tyckte synd om M-arna. Gick hem till Oskar och väckte honom och gjorde ett tappert försök att få med honom på efterfest. Märkte ganska snart att han inte va pepp (han sov och skulle upp kl 08.00) så jag gick hem.

Nu ska jag kolla teve och reflektera över kvällen. Uppfinna elektriskastötar-manick att ha över brösten kanske?

Det var för övrigt jättekul att träffa nya Läx-chefen med flera ikväll, ni kommer göra ett toppenjobb tror jag. Verkar vara ett supergäng!


/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0