Ouoah

Njae, jag borde nog egentligen inte skriva något, är inte alls på bra humör. Måste bara lite.

Kvällens planer var väldigt ovissa. Blev fulvin och Ida, mycket trevligt. Även en släng av Johannes. Sen var det kärleksmys på hg. Vi satt mest och drack öl medans alla andra stod och vrålade framför scenen.

Det var en trevlig kväll, men jag kan inte hålla inne med min tristess längre. Fan, det blir inte roligare, hur mycket jag än försöker. Ibland funkar det bra, och ibland inte. Ikväll blev ett stort inte, tyvärr. Hade kanske för stora förhoppningar efter förra året.

Anyway, nu ska jag sova och bli pepp inför generationsfesten imorgon. Och fan, jag SKA ha kul på kravallen!




/L

Kommentarer
Postat av: mattias

haha, jag vet preeeciis vad du menar. vi får helt enkelt ENBART jazza loss på flamman på onsdagar framöver, det har inte hunnit bli gammalt än :)

2009-02-14 @ 09:45:01
URL: http://lovesavestheday.blogg.se/

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0