Snuttis

Hej hej, nu är jag här igen, jag som kan skriva nyktert fast jag är full.
Förfest med massa tjejer hos Alex, trevligt, men jag är så ovan vid "bara tjejer situationen" så det är ju pinsamt. Märks att jag oftast bara brukar hänga med killar. När folk börjar demonstrera sexställningar och strippa känner jag mig mest som typ ett barrträd i en lövskog. Men jag hade kul i alla fall, det är huvudsaken.

Sen blev det kravall och som vanligt tappade jag bort alla. Hittade lite mysigt folk att hänga med trots allt och fick diverse erbjudande om efterfest. Jag ska dock vara vuxen och sova nu eftersom jag har seminarie kl 10.30 (som jag inte kommer gå på) och ska sitta och sälja biljetter till ölprovningen kl 12.15 imorgon. Pepp!

By the way så borde jag sluta laga mat efter jag har druckit öl. Igår skar jag mig och nu har jag precis lyckats bränna mig på stekpannan. Aouch.

Sov gott kära vänner,



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0