Språket är oändligt

Kom inte riktigt upp så tidigt som jag hoppats på, men va i skolan innan kl 11.00 i alla fall. Hann med att trilskas med min pedagogical grammar, äta lunch och läsa lite lingvistik. Sen begav jag mig till seminariet och försökte gömma mig så att Anders inte skulle se mig och försöka få mig att svara på konstiga och svåra frågor som egentligen (visade det sig) inte hade något riktigt svar. Det gick bra, fick bara en fråga. Sen tog han kort på oss.


Ikväll blir det Harrys och musikquiz, det ska bli spännande. Ska va på plats redan vid 17.50 så jag måste nog se till att fixa lite käk innan, vill inte riskera att dö av svält mitt under hela spektaklet.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0