Sur?

Jag är så opepp. På allt och kanske framför allt alla. Har ingen riktig anledning egentligen, men jag brukar bli så här lite då och då. Känner att livet bara rullar på, inget nytt händer och man lever i en såpbubbla som bara sakta flyger runt. Oftast är jag ganska nöjd med att ha det så, men som sagt, ibland går allt neråt och jag vill bara göra något annat, något vettigt och meningsfullt. Inte sitta och vara halvbakis och pank när det är alldeles för lång tid innan CSN trillar in på kontot igen. Inte lova mig själv att nästa månad, då jävlar ska jag försöka hålla bättre i pengarna, för att sedan inse att det är lönslöst. Suck.

Nu ska jag i alla fall snart åka hem till Peter och umgås med lite folk, får väl se hur det går. Dom brukar kunna få mig på bättre humör.



/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här!:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0